Beste klant,
In deze tijden van crisis zijn veel mensen aangewezen op bezorgers, zzp’ers en andere ondernemers. Veel mensen durven of kunnen de deur niet uit om hun dagelijkse dingen te doen.
Wij als ondernemers zijn ook druk bezig om onze klanten de service te blijven bieden die men van ons mag verwachten. Dit is hét moment om uw instrument te laten onderhouden. Daarom willen we graag het volgende onder de aandacht brengen:
– Wij stellen een haal- en brengservice in voor Walcheren en de Bevelanden tot en met 28 april (of zo lang dit nodig is). Wij halen uw instrument op, en brengen het terug als het klaar is. Haal- en breng-dagen worden waarschijnlijk maandag en vrijdag.
– Aanvragen voor haal- en brengservice worden behandeld naar moment van binnenkomst en/of urgentie.
– De service kan aangevraagd worden per telefoon of per email ([email protected]), waarna u een volgnummer krijgt. Dit wordt bevestigd per email. Vervolgens maken wij een planning voor het ophalen van het instrument.
– Wij houden ons strikt aan de adviezen van het RIVM bij klantencontact; instrumenten worden aan de deur aangenomen (hierbij wordt 1,5 mtr afstand gehouden). In ruil krijgt u een bon met het volgnummer wat eerder is gecommuniceerd. U wordt per email of telefoon op de hoogte gehouden van de voortgang.
– Vervolgens wordt een bezorg-moment ingepland.
Heeft u vragen, bel of mail ons!
Het deQuelery Team

This post is also available in: Engels